Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Mammas stora kille ! :)

Av Lina Leander - 3 april 2012 08:45

God morgon :)

Idag är det en lika fin dag som de andra dagarna vart !

Underbart ! :)


Vart har min lilla myskille tagit vägen ?

Han har vuxit så otroligt bra & mycket :)

Igår var vi på bvc...

Han väger nu 6970g, hans huvudomfång mäter 45.5 & han är 66 cm lång :)

Växer så det knakar :)

Speciellt på längden... Hon sa att han är väldigt lång men det är inte så konstigt med tanke på att Leos pappa är 187cm !


Stora killen har också fått sina två första tänder :)

Vilket också var väldigt tidigt enligt bvc. Alla barn är olika & tur är väl det kan jag tycka :)

Så nu vill man inte ha sina fingrar i hans mun, som han dock vill hela tiden bara för att det kliar så !

Två tänder... Nu kommer väl hans tänder komma som på löpande band !!

Något som är ett stort + i kanten är att han inte alls har vart grinig eller ledsen... De kliar, det är de enda... Men han är fortfarande sitt gamla glada jag :) Känns så skönt att han än så länge sluppit feber, ledsen, grinig & har jätteont för att tänderna kommer upp !

Vet endel vänner & deras barn som har haft ett rent helvete när tänderna ska komma :/


När fick era små tänder ??


Redan 4 månader... & nu springer verkligen tiden & dagarna iväg...

Känns som jag knappt hinner stiga upp på morgonen förän det är mörkt ute & läggdax :)

Men gud så skönt att våren kommit.


Idag blir det möte & efter mötet kommer fina Alexandra hit på kaffe & mys med Leo.

Hon har inte träffat honom än så det ska bli kul :)

Leo kommer nog bara tycka det är kul.. Han älskar alla människor & har aldrig blivit rädd för någon :)

Skööönt !!


Ha en fin Tisdag allesammans :)


Kram

/Lina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Leander - 10 april 2012 10:43

Jag har ingen som helst insperation till att blogga nu...   Lilleman tar mycket tid nu då han fått 1 tand & nr 2 är på g upp. Han vill att man leker med honom hela tiden & nu börjar han vilja vara mer & mer på mage.. Ligger han på rygg så skj...

Av Lina Leander - 6 april 2012 09:31

Depp-dagen är nu kommen ! Glad jävla påsk på er.

Av Lina Leander - 6 april 2012 08:21

Det här får mig att skratta.   Jag är fruktansvärt lättroad & kan iprincip skratta åt allt ! Jag kan inte nämna något specifik sak som får mig att skratta... Utan som sagt, skrattar åt det mesta ! :) Min skadeglädje är fruktansvärt hög ! Jag ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:49

Min favoritserie.   Det blir Sons Of Anarchy ! Den bästa serien jag någonsin sett... 10 av 10 :)   Inte sett den ? Då borde du kolla...   Kram /Lina ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:42

Min dag.   Oj... Här har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Såå, jag hoppar till nästa dag som blir...................... .............................................. ................................................. ..................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards