Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Svänga de lurviga

Av Lina Leander - 30 mars 2012 10:21



Imorgon är det äntligen dagen med stort D !

Som jag har längtat.

Bilden säger ju allt & lite till :)

Ska bli grymt kul att komma ut & dansa igen !!

Var över 1½ år sen jag buggade sist, så hur det kommer gå imorgon vågar jag inte svara för..

Är väl första dansen som kommer gå åt helvete men sen flyter det nog på igen.

Ska ju dansa med Andreas, vi har buggat väldigt mycket tillsammans & kan varandra & känner av varandra jättebra så de ska nog gå bra :)


Vi ska sitta ett par vänner här hemma hos mig innan... Förfest !

Så smidigt, bor ju knappt 15 min från Parken så vi traskar upp när vi känner att det är läge. Smidigt att slippa hitta någon som kör :)

 Vart det bär av efter är fortfarande ett frågetecken men antar att det blir efterfest någonstans i alla fall. Parken stänger ju vid 01.00 om jag minns rätt & känner jag alla mina vänner rätt så blir det inte hem & sova då :p


Min lille stjärna ska hem till sin Mormor & Morfar :)

Dom hämtar honom vid 14 tiden... Blir en bra tid för då kan han sova i bilen påväg hem till dom, det tar ju sin lilla stund att åka dit :) Så hinner jag dammsuga & plocka iordning innan gästerna kommer.. & viktigast av allt, jag hinner fixa till mig själv i lugn & ro utan att behöva göra massa avbrott för min prins gapar, skriker på mig psv :) Ska bli skönt att få göra allt i lugn & ro !


I eftermiddag bär det av hem till Louise för att fixa håret.. Göra en avfärgning vilket jag aldrig gjort & sen sätta i Dark Chocolate :) Kommer bli super tror jag !


Ha en fin Fredag allesammans :)


Kram

/Lina 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Leander - 10 april 2012 10:43

Jag har ingen som helst insperation till att blogga nu...   Lilleman tar mycket tid nu då han fått 1 tand & nr 2 är på g upp. Han vill att man leker med honom hela tiden & nu börjar han vilja vara mer & mer på mage.. Ligger han på rygg så skj...

Av Lina Leander - 6 april 2012 09:31

Depp-dagen är nu kommen ! Glad jävla påsk på er.

Av Lina Leander - 6 april 2012 08:21

Det här får mig att skratta.   Jag är fruktansvärt lättroad & kan iprincip skratta åt allt ! Jag kan inte nämna något specifik sak som får mig att skratta... Utan som sagt, skrattar åt det mesta ! :) Min skadeglädje är fruktansvärt hög ! Jag ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:49

Min favoritserie.   Det blir Sons Of Anarchy ! Den bästa serien jag någonsin sett... 10 av 10 :)   Inte sett den ? Då borde du kolla...   Kram /Lina ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:42

Min dag.   Oj... Här har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Såå, jag hoppar till nästa dag som blir...................... .............................................. ................................................. ..................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards