Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Drömmar

Av Lina Leander - 29 mars 2012 09:21

Jag är väldigt känslig vad det gäller mina drömmar.

Jag minns alltid vad jag drömt, vilket jag själv kan känna obehag med ibland... Självklart beroende på vad jag drömmer om ! Jag minns alltid också vem eller vilka som var med i drömmen.


Inatt vaknade jag av ett ryck !!

Jag drömde en lång dröm om lite allt mellan himmel & jord, alltså ingen sammanhängande dröm...

Till en börjar handlade drömmen om mig & en föredetta till mig (inte Leos pappa)... jag har upprepade gånger drömt om honom & en annan man kan aldrig sätta fingret på varför eller hur jag ska tolka detta. Vi har alltid trevligt & alla gånger har det blivit en kyss & vi funnit tillbaka till varandra... Rätt som det är så sitter jag i en bil med min mormor., Jag kör... Mormor stelnar & säger så lugnt hon kan att det är en jättestor huggorm under mig/mitt säte & jag frågar henne vart. Hon greppar tag om ratten & svänger åt ena hållet så att ormen inte ska lyckas bita mig men jag blir biten & i nästa sekund vaknar jag & känner hur det kryper i hela sängen. Riktigt obehagligt !!


Jag går ofta in & läser om tydning om drömmar just för att jag alltid minns mina drömmar.

Att drömma om just ormar & bli biten själv är ett mycket dåligt omen, som berättar om faror, synd, frestelse & sjukdom. Jag känner ett stort obehag med detta :/

Ska någon i min närhet drabbas av en sjukdom, kanske jag själv ?

Faror, synd & frestelse.. Nee, jag känner mig inte alls bekväm nu !!

Har i 3 dagar nu haft konstant värk i mitt bröst... Vissa stunder känns det som ett kraftigt tryck & de blir lite småjobbigt att andas... Humm, är det detta som drömmen tyder på ?

Nej, jag ska inte spekulera mer. Hoppas att jag inte drömmer om orm igen.

De värsta av allt egentligen är ju att den flög på Leo, men jag minns ej om han blev biten eller ej men jag tror inte det.


Nåja, nu ska jag försöka få i mig en kopp kaffe & gå ut på balkongen i det underbara vädret medans Leo tittar på bolibompa innan han ska nanna :)


Kram

/Lina




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Leander - 10 april 2012 10:43

Jag har ingen som helst insperation till att blogga nu...   Lilleman tar mycket tid nu då han fått 1 tand & nr 2 är på g upp. Han vill att man leker med honom hela tiden & nu börjar han vilja vara mer & mer på mage.. Ligger han på rygg så skj...

Av Lina Leander - 6 april 2012 09:31

Depp-dagen är nu kommen ! Glad jävla påsk på er.

Av Lina Leander - 6 april 2012 08:21

Det här får mig att skratta.   Jag är fruktansvärt lättroad & kan iprincip skratta åt allt ! Jag kan inte nämna något specifik sak som får mig att skratta... Utan som sagt, skrattar åt det mesta ! :) Min skadeglädje är fruktansvärt hög ! Jag ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:49

Min favoritserie.   Det blir Sons Of Anarchy ! Den bästa serien jag någonsin sett... 10 av 10 :)   Inte sett den ? Då borde du kolla...   Kram /Lina ...

Av Lina Leander - 5 april 2012 07:42

Min dag.   Oj... Här har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Såå, jag hoppar till nästa dag som blir...................... .............................................. ................................................. ..................

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards